1 Ekim 2013 Salı

BİS'e teşekkür yazısı!

Bir şey söliim mi, eski yazılarımın hepsini taslak yapmışım ya, blog nasıl ıssız geldi anlatamam. Bir tane yazı ne arkadaş, hey gidi Mystery yani! Gerçi sıkıntı yok, kısa sürede buralar dolup taşacak gibi duruyor zira anlatacaklarım var.
Başlık sizi şaşırttı tabii. Belki Bisciğim bile hatırlamamıştır. Anlatayım efenim.
Sene kaç hatırlamıyorum, Bis bloğunu yeni açmış. 100.takipçide teşekkür yazısı yazıcam demiş ve birden son dakika golü olarak ben 101.takipçisi olmuşum. Teşekkür yazısında beni de atlamamış, teşekkür etmişti. Dur ulen yazıyı bulucam. Bulamadım. Neyse. Bisciğim el atar belki.
Mevzumuza dönecek olursak, ben o yazıya bi yorum bırakmıştıım. O zamanlar KPSS'ye sarmak üzereydim ve dedim ki "Bisciğim, ulen ben de KPSS'yi kazanınca sana teşekkür yazısı yazıcam." Tam olarak böyle mi dedim hatırlamıyorum ama ana teması bu olan bi yorum attım. Ayrıca bir teşekküre neden bu kadar gaza gelmişim onu da bilemiyorum. Nitekim dostlarım, Bis'e teşekkür günü geldi çattı.
Evet, anladığınız üzere atandım ben. Sanırım dördüncü haftamdayım. Doğu Anadolu'nun (şirin demek isterdim ama değil) bi ilçesindeyim. İlimi - ilçemi söylemicem artık o kadar gizim kalsın kusuruma bakmayın yani.
Dostlarım, başta gelmicektim doğu olduğu için ama etrafımdaki herkes verdi gazı verdi gazı, bi baktım gelmişim. Evime de internet bugün bağlandı, o yüzden bunca zaman yazamadım bu yazıyı.
Yaşadığım ilçe, aslını sorarsanız bok gibi. Ama çok kafa dengi bi ev arkadaşım var. Okulda da kafama uygun öğretmen arkadaşlarım. Allah aynı havayı soluduğum insanlar açısından güldü yüzüme çok şükür. İlçeyi de nikahıma almıcam yani, laklak muhabbetle takılıcaz napalım. Her şey ilerleyen yaşlarım için. En azından annem böyle söylüyo.
Devletin öğretmeni oldum uleyyn! Arada bir bu cümleyi kuruyorum ki buralardan kaçıp gitmeyeyim. Alışın.
Bu arada 4gün önce 26.doğum günümü kutladım. Ya da 27. bilemiyoum. Yaş hep bir tartışma sebebidir zaten. Bu kadar uzun bir aradan sonra bloguna dönen bir insan olarak sizinle bunun tartışmasına girecek değilim. 1987 doğumlu bir insan kaç oluyosa oyum işte. Bana sorarsanız 19, orası ayrı.
Bol bol yazıcam gibi görünüyo. Yapıcak başka şey yok zaten, aramızda kalsın. Yeni insanlar okumaya başlarım, blog dünyasını özlemiştim hem. Her şeyi anlattım da, Bis'e teşekkür etmedim galiba, allah benim gibi çenesi düşükten herkesi korusun.
BİSCİĞİM TEŞEKKÜR EDERİM! SANA NEDEN ÖYLE BİR YORUM YAZMIŞTIM İNAN Kİ BİLMİYORUM AMA EN AZINDAN SÖZÜMÜ UNUTMAMIŞIM BAK NE KADAR İYİ BİR ARKADAŞIM. BENCE BENİ ÇOK SEVMELİSİN.
Hepinizi öperler!